Účelem vedení účetnictví není jenom splnění zákonných požadavků, ale mělo by sloužit potřebám klienta.
Zpracování účetních dokladů probíhá zejména v našich prostorách (Outsourcing vedení účetnictví). Tento způsob vedení účetnictví je vhodný pro malé a střední firmy.
Postaráme se o převzetí dokladů přímo u klienta.
Předávání dokladů probíhá minimálně jedenkrát měsíčně nebo čtvrtletně, a to i u klientů, kteří nejsou plátci DPH, abychom mohli zajistit průběžné informování klienta o stavu jeho hospodaření.
Účetní práce jsou vykonávány odborníky s ekonomickým vzdělání a dlouholetou praxí.
Sledujeme za Vás novinky v oblasti daní a účetnictví, užíváme moderní a flexibilní software.
Daňová evidence
Nabízíme širokou škálu služeb v oblasti daňové evidence, které zahrnují zpracování vašich účetních dokladů a pečlivé vedení evidence, abychom zajistili pevný základ pro vaše finanční správy. Kromě toho provádíme detailní analýzy a přípravu ročních výstupů, které slouží jako klíčový podklad pro vaše daňové přiznání.
- zpracování předaných dokladů, vedení daňové evidence
- zpracování ročních výstupů jako podkladu pro daňové přiznání
- příprava daňového přiznání
- zpracování přehledu pohledávek a závazků
- zpracování přehledů pro správu sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovny
- zastupování na úřadech.
Účetnictví
Poskytujeme širokou škálu účetních služeb, včetně zpracování předaných dokladů a vedení účetních knih. Naše služby zahrnují také přípravu účetních výkazů, včetně účtu zisku a ztráty, rozvahy. Sledujeme přehled pohledávek a závazků, zajistíme přípravu roční účetní závěrky, daňových přiznání a povinných příloh.
- zpracování předaných dokladů, vedení účetních knih
- zpracování účetních výkazů za požadované období (měsíční, čtvrtletní, roční) – účet zisku a ztráty, rozvaha
- zpracování přehledu pohledávek a závazků
- zpracování roční účetní závěrky a uzávěrky
- příprava daňového přiznání a povinných příloh
- zpracování účetních směrnic, účetní poradenství
- revize účetnictví
- zastupování na úřadech
- účetní poradenství